Версія: 1.01.032 (04.06.2024)

Новий метод авторизації та підписання документів

Що змінилось:

•     Тепер, коли ви авторизуєтесь за КЕП або підписуєте документи, ви можете використовувати Дія.Підпис.

 

Як це працює:

•     Під час входу в систему або підписання документів оберіть тип файлового носія Дія.Підпис та перейдіть за QR-кодом в застосунок «Дія».

 

Що ви отримуєте:

•     Ще один зручний спосіб авторизації та підписання документів!

Відправка сповіщень про нову е-ТТН

Що змінилось:

•     Ваші контрагенти тепер автоматично отримуватимуть повідомлення на пошту про створення нової е-ТТН, що чекає на їхній підпис.

 

Що ви отримуєте:

•     Просте відстеження документів, що потребують підписання. Підписуйте е-ТТН вчасно!

Доступ до е-ТТН за посиланням

Що змінилось:

•     Переглянути і підписати е-ТТН тепер також можуть неавторизовані користувачі.

 

Як це працює:

•     Скопіюйте посилання на е-ТТН, натиснувши іконку, та надішліть його вашому контрагенту. Після переходу за посиланням контрагент зможе переглянути і підписати е-ТТН. Інші дії з документом, такі як експорт, друк, копіювання та створення акта, доступні лише авторизованим користувачам.

 

Що ви отримуєте:

•     Зручний перегляд і підписання е-ТТН як для авторизованих, так і для неавторизованих користувачів.

Підтвердження пошти після створення підприємства

Що змінилось:

•     Якщо під час додавання підприємства його електронна адреса ще не зареєстрована у вебсервісі, на вказану адресу буде надіслано лист для підтвердження пошти. Крім того, лист відправлятиметься також після зміни електронної пошти.

 

Що ви отримуєте:

•     Зручна можливість підтвердження пошти.

Імпорт відповідальних осіб

Що змінилось:

•     У довіднику «Мої підприємства» тепер можна додавати відповідальних осіб не лише вручну, а й імпортувати дані натиснувши іконку .

 

Що ви отримуєте:

•     Можливість додати одразу декілька відповідальних осіб у кілька простих кроків. Працюйте ефективніше, заощаджуючи час та зусилля!

Оновлені приклади файлу для імпорту

Що змінилось:

•     Актуалізовано приклади файлів для імпорту даних у довідники. Тепер обов’язкові для заповнення поля позначені зірочкою.

 

Що ви отримуєте:

•     Процес заповнення даних для імпорту став простішим, що також знижує ймовірність помилок під час імпортування інформації.

Заповнення електронної адреси учасника перевезення

Що змінилось:

•     Тепер, під час заповнення даних учасника перевезення, поле «Електронна адреса» відображається у блоці з основною інформацією про учасника, а не контактної особи.

 

Що ви отримуєте:

•     Уся важлива інформація про учасника завжди перед очима.

Посилання для завантаження застосунку

Що змінилось:

•     На сторінці входу у вебсервіс додано посилання для завантаження застосунку СОТА Driver з Google Play.

 

Як це працює:

•     Відскануйте QR-код або натисніть на іконку Google Play, щоб перейти на сторінку завантаження СОТА Driver.

 

Що ви отримуєте:

•     Заощадження вашого часу на самостійні пошуки застосунку.

Додавайте користувачів за особистим КЕП

Що змінилось:

•     Тепер ви можете надати користувачу доступ до підприємства за допомогою його особистого ключа (сертифіката Фізичної особи або Фізичної особи підприємця).

 

Як це працює:

•     У довіднику «Мої підприємства» додайте користувача, обравши варіант «Особистий КЕП».

 

Що ви отримуєте:

•     Розширення способів надання доступу до підприємства за допомогою КЕП: використовуйте посадовий або особистий сертифікат користувача.

Перегляд інформації про ліцензію за допомогою API

Що змінилось:

•     Додано новий запит {{url}}/license для отримання інформації про ліцензію, видану вашому підприємству. За допомогою цього запиту, ви можете отримати доступ до такої інформації, як: тип ліцензії, дата завершення її дії, та кількість доступних вам транзакцій.

 

•     Що ви отримуєте:

Зручний контроль за терміном дії ліцензії та залишком транзакцій.